BUDEME MÍT ŠTĚŇÁTKA !!!

28.08.2014 10:17

Neměla jsem v úmyslu jezdit na ultrazvuk kvůli potvrzení březosti, ale nakonec jsem byla tak zvědavá, že mi to nedalo a dneska jsem vyrazili do Nové Paky. Mám radost - březost byla potvrzena, štěňátka budou. Můžeme se těšit, že koncem září budou malí ďáblíci !!!

Bereme záznamy na štěňátka ze spojení JCH Emet Lužanské hvozdy X Crazy Mont de Soleil.

Příštím zájemcům nebudu slibovat žádné výstavní šampiony ačkoli tatínek má titulů opravdu požehnaně - N, V, 4x CAJC, Res. CAC, CAC, 2x BOB, NON FCI - 2. místo, 3x BOJ, BONB - 3. místo, NON FCI - 3. místo.

Nebudu dopředu slíbovat ani ani to, co nikdy chovatel zaručit nemůže - 100% zdraví, i když jsem při výběru chovného páru dělala opravdu maximum. Co můžu slíbit určitě budou povahově bezvadná štěňátka, která budou pro svoje budoucí páníčky těmi nejlepšími parťáky pro příštích několik let. A o to mi jde především - najít pro ně ty nejlepší lidičky pod sluncem, aby se u nich naši choďáčci měli přímo pohádkově.