Jak jsme bonitovali Crazynku

28.04.2013 18:57

Dneska mám ohromnou radost. Byli jsme na bonitaci s Crazy a po osmi letech smůly můžu s klidným srdcem říct - mám chovnou fenu. :-D

Ráno jsme vyjeli chvilku po šesté. Bylo nevlídno a počasí nic moc. Ovšem co nás čekalo cestou ............. mlha jako mléko a teploměr spadl na pouhých 7 stupňů a několikrát jsme zmokli. Inu, byli jsme připraveni a po dojetí do cíle (Zbraslav u Brna) jsem se řádně zazimovala neb jsem byla patřičně vybavena teplým oblečením. Nakonec se i to počasí umoudřilo a mohli jsme tam chodit i v krátkých rukávech.

Nejprve se zkoušela povaha. Všichni pejsci ukázkově nosili aportky. Byla jsem si naprosto jistá, že u nás to nebude jinak, neb jsme pilně a poctivě trénovali. Ó jak jsem se hluboce mýlila!!! Crazy se rozhodla pro bojkot. Za tenisákem sice čile vyběhla, ale po jeho sebrání sedla k obecenstvu zády a začala se znuděně drbat za krkem, čímž dala jasně najevo co si o celé zkoušce povahy myslí. Co se ona bude honit na povel a před cizíma lidma. Na zavolání sice ihned přiběhla, ale pro tenisák jsem si musela dojít sama. :-/ Při průchodu skupinkou osob všechny vítala vrtěním ocásku a sem tam někomu stihla dát i hubana, když se k ní v nestřeženém okamžiku sklonili na pohlazení. Pejskovi ve skupince olízla čumáček a už jsme metelili na posouzení exteriéru. Pan rozhodčí Kukla měřil, měřil ............. a nakonec nám těch 54 naměřil :-D. Za odměnu mu Crazy olízla brýle. Na zuby jsme jí chvíli museli přemlouvat než se uráčila otevřít tlamu. U ničeho dalšího už žádný problém nenastal, takže dostala do PP štempl chovná a mám to černé na bílém. Můžu na příští rok hledat ženicha :-D

A5, H1, I3, K3, R1, U1, W3 4, Z9 / A2, B2